Organisatie advies

Binnen elke organisatie is er veel behoefte aan richting en flexibiliteit. De snellere en veranderde samenleving vraagt veel van de organisaties. De meestal korte levenscyclus van producten of variaties in ontwerpen maken het noodzakelijk om tijdig goede keuzes te maken en constant de belangen en behoeftes van de factoren en actoren te monitoren en hierop te anticiperen. Wij werken met een standaard plan van aanpak, Deze aanpak wordt regelmatig geëvalueerd en geactualiseerd.  De belangrijkste vraag is: Voor welke strategie moet u kiezen om Maatschappelijk verantwoord de gewenste bijdrage te behalen.  

Onderstaand de huidige opzet welke wij gebruiken om tot een onderbouwing te komen voor een juiste strategie keuze. 

Algemene beschrijving van het bedrijf
Geschiedenis
Het productassortiment 
Interne Analyse
7-S Model
Marketingmix
Segmentatie en doelgroep
Externe analyse
ABCD-analyse
DESTEP-analyse
SWOT-Analyse
Confrontatiemix
Strategische opties